Bloggintresserade

tisdag 20 december 2011

julesnö




Vill nägon byta?

6 kommentarer:

Call design sa...

Ja, det skulle jag vilja göra. Här hos mig är det så grått, eller snarare helsvart utomhus och regn med blåst. Usch vad kallt det är.

Mitt CL sa...

Nä, int vill ja byta int. Fast det blev bättre nu än isen som var innan.
Dina lingonvantar är ursnygga. Artikeln fanns bara i papperstidningen.

Pysselfarmor sa...

Åhh jag hoppas att det pyttelilla som kommit här stannar kvar över julen i varje fall....men tyvärr så har jag hört att det inte gör det...slask blask är inte kul!

Sunna sa...

absolut gärna, jag gillar vintern och snön lyser upp, ha en underbar julvecka

Fiff sa...

Ja, tack!

Anelma handarbetar sa...

I måndags hade jag 15 cm snö på bilen, så det var bara att borsta för glatta livet och ta sig till jobbet. Härligt med snö, det blir så mycket ljusare. Hoppas att julen blir vit också.

Kram Birgit