Bloggintresserade

måndag 6 januari 2014

Bosniatofflor jättekul att sticka

6 kommentarer:

Cecilia sa...

Så söta! Har fått första syskonbarnbarnet och det börjar komma barnbarn i bekantskapskretsen, kanske kan vara en bra present!

Rosenvante sa...

Jättesöta.
Jag bör nog sortera in alla mönster på alla söta små saker jag vill göra snart innan de är vuxna de små. :)

Cecilia sa...

Jo, jag såg beskrivningen hos Soili och såg att det var 37-40. Men jag kan göra ett par till mig själv först så jag klurar ut mönstret och sedan kanske både förminska mönstret och ta tunnare garn.

Anelma handarbetar sa...

Den modellen har jag inte sett tidigare.
Jättefina.

Kram Birgit

Mayen sa...

Flotte! Og gratuler med ny leilighet/boplass ;o)Ser riktig trivelig ur ;o)Klem

Sunna sa...

har sparat det där mönstret men aldrig kommit till skott, finfina är de